hamdi nazi
Рядовой
Merhaba çocuklar benim problem Enchant hizmettir
Ben oranlarını ayarlamak nasıl
gameser/service/enchantservice.java edit ?
Manastone
Ben açıldığında silme önlemek için ne yapabilirim?
// Kalite değiştirici
if (itemTemplate.isSoulBound () &&! itemTemplate.isArmor ())
kalite + = 1;
else if (! itemTemplate.isSoulBound () && itemTemplate.isArmor ())
Kalite - = 1 'dir;
int sayı = 0;
int seviye = 1;
Anahtar (kalite) {
case 0: // JUNK
case 1: // ORTAK
sayısı = Rnd.get (1, 2);
düzeyi = Rnd.get (-4, 10);
break;
case 2: // NADİR
sayısı = Rnd.get (1, 4);
düzeyi = Rnd.get (-3, 20);
break;
case 3: // EFSANESİ
sayısı = Rnd.get (1, 6);
düzeyi = Rnd.get (-2, 30);
break;
case 4: // EŞSİZ
sayısı = Rnd.get (1, 8);
düzeyi = Rnd.get (-1, 50);
break;
case 5: // EPIC
sayısı = Rnd.get (1, 10);
düzeyi = Rnd.get (0, 70);
break;
case 6: // efsanevi
case 7:
sayısı = Rnd.get (1, 12);
düzeyi = Rnd.get (0, 80);
break;
}
// Sen taş <166000000 ekleyemezsiniz
Eğer (seviyesi <1)
düzeyi = 1;
Int. EnchantItemLevel = targetItem.getItemTemplate () GetLevel () + seviyesi;
int enchantItemId = 166000000 + enchantItemLevel;
(Inventory.delete (targetItem)! = Null) {if
Eğer (inventory.decreaseByObjectId (parentItem.getObjectId (), 1))
ItemService.addItem (çalar, enchantItemId, sayı);
}
başka
AuditLogger.info (oyuncu, "Olası kırılma öğesi kesmek, öğeyi çıkarmayın.");
return true;
}
/ **
* @param oyuncu
* @param parentItem büyü taş
* @param büyülemek için öğeyi targetItem
* @param, öğeyi supplementItem ek şans vermek
* Başarılı olursa, gerçek @return
* /
kamu statik boolean enchantItem (Oyuncu çalar, Öğe parentItem, Öğe targetItem, Madde supplementItem) {
Itemtemplate enchantStone = parentItem.getItemTemplate ();
int enchantStoneLevel = enchantStone.getLevel ();
Int. TargetItemLevel = targetItem.getItemTemplate () GetLevel ();
int enchantitemLevel = targetItem.getEnchantLevel () + 1;
// Değiştirici, öğenin kalitesine bağlı
// enchant şansını azaltır
int qualityCap = 0;
. ItemQuality kalitesi = targetItem.getItemTemplate () getItemQuality ();
Anahtar (kalite) {
vaka JUNK:
dava ORTAK:
qualityCap = 5;
break;
NADİR harfe:
qualityCap = 10;
break;
vaka EFSANESİ:
qualityCap = 15;
break;
EŞSİZ harfe:
qualityCap = 20;
break;
vaka EPIC:
qualityCap = 25;
break;
vaka Mythic:
qualityCap = 30;
break;
}
Ben oranlarını ayarlamak nasıl
gameser/service/enchantservice.java edit ?
Manastone
Ben açıldığında silme önlemek için ne yapabilirim?
// Kalite değiştirici
if (itemTemplate.isSoulBound () &&! itemTemplate.isArmor ())
kalite + = 1;
else if (! itemTemplate.isSoulBound () && itemTemplate.isArmor ())
Kalite - = 1 'dir;
int sayı = 0;
int seviye = 1;
Anahtar (kalite) {
case 0: // JUNK
case 1: // ORTAK
sayısı = Rnd.get (1, 2);
düzeyi = Rnd.get (-4, 10);
break;
case 2: // NADİR
sayısı = Rnd.get (1, 4);
düzeyi = Rnd.get (-3, 20);
break;
case 3: // EFSANESİ
sayısı = Rnd.get (1, 6);
düzeyi = Rnd.get (-2, 30);
break;
case 4: // EŞSİZ
sayısı = Rnd.get (1, 8);
düzeyi = Rnd.get (-1, 50);
break;
case 5: // EPIC
sayısı = Rnd.get (1, 10);
düzeyi = Rnd.get (0, 70);
break;
case 6: // efsanevi
case 7:
sayısı = Rnd.get (1, 12);
düzeyi = Rnd.get (0, 80);
break;
}
// Sen taş <166000000 ekleyemezsiniz
Eğer (seviyesi <1)
düzeyi = 1;
Int. EnchantItemLevel = targetItem.getItemTemplate () GetLevel () + seviyesi;
int enchantItemId = 166000000 + enchantItemLevel;
(Inventory.delete (targetItem)! = Null) {if
Eğer (inventory.decreaseByObjectId (parentItem.getObjectId (), 1))
ItemService.addItem (çalar, enchantItemId, sayı);
}
başka
AuditLogger.info (oyuncu, "Olası kırılma öğesi kesmek, öğeyi çıkarmayın.");
return true;
}
/ **
* @param oyuncu
* @param parentItem büyü taş
* @param büyülemek için öğeyi targetItem
* @param, öğeyi supplementItem ek şans vermek
* Başarılı olursa, gerçek @return
* /
kamu statik boolean enchantItem (Oyuncu çalar, Öğe parentItem, Öğe targetItem, Madde supplementItem) {
Itemtemplate enchantStone = parentItem.getItemTemplate ();
int enchantStoneLevel = enchantStone.getLevel ();
Int. TargetItemLevel = targetItem.getItemTemplate () GetLevel ();
int enchantitemLevel = targetItem.getEnchantLevel () + 1;
// Değiştirici, öğenin kalitesine bağlı
// enchant şansını azaltır
int qualityCap = 0;
. ItemQuality kalitesi = targetItem.getItemTemplate () getItemQuality ();
Anahtar (kalite) {
vaka JUNK:
dava ORTAK:
qualityCap = 5;
break;
NADİR harfe:
qualityCap = 10;
break;
vaka EFSANESİ:
qualityCap = 15;
break;
EŞSİZ harfe:
qualityCap = 20;
break;
vaka EPIC:
qualityCap = 25;
break;
vaka Mythic:
qualityCap = 30;
break;
}
