azraelim
Ефрейтор
Сборка AL 3.9
Геодата для AL 3.9
И то, и другое взято отсюда
Закинул геодату в data
В конфигах включил.
В консоли гео грузится, ошибок нет.
Но в игре она не работает, я понимаю что это шара, но она не работает абсолютно (
Подскажите, что я не так сделал?
Вот конфиг:
# Geodata config's:
# ----------------------------
# Enable Geodata (heights and meshes)
# Default: false
gameserver.geodata.enable = true
# Enable canSee checks using geodata.
# Default: true
gameserver.geodata.cansee.enable = true
# Enable fear skill using geodata.
# Default: true
gameserver.geodata.fear.enable = true
# If enabled - during movements npcs will be checking z coordinate based on geo if target is flying
# Default: false
gameserver.geo.npc.move = true
#Enable npc checks aggro target visibility range (canSee)
# Default: false
gameserver.geo.npc.aggro = true
#Enable geo materials using skills
# Default: false
gameserver.geo.materials.enable = false
#Show collision zone name and skill id for GMs
# Default: false
gameserver.geo.materials.showdetails = false
#Enable geodata shields, for test purpose
# Default: false
gameserver.geo.shields.enable = false
#Enable geodata doors, for test purpose
# Default: false
gameserver.geo.doors.enable = false
# Enable object factory for geo primitives
# Default: true
gameserver.geodata.objectfactory.enabled = false
Геодата для AL 3.9
И то, и другое взято отсюда
Закинул геодату в data
В конфигах включил.
В консоли гео грузится, ошибок нет.
Но в игре она не работает, я понимаю что это шара, но она не работает абсолютно (
Подскажите, что я не так сделал?
Вот конфиг:
# Geodata config's:
# ----------------------------
# Enable Geodata (heights and meshes)
# Default: false
gameserver.geodata.enable = true
# Enable canSee checks using geodata.
# Default: true
gameserver.geodata.cansee.enable = true
# Enable fear skill using geodata.
# Default: true
gameserver.geodata.fear.enable = true
# If enabled - during movements npcs will be checking z coordinate based on geo if target is flying
# Default: false
gameserver.geo.npc.move = true
#Enable npc checks aggro target visibility range (canSee)
# Default: false
gameserver.geo.npc.aggro = true
#Enable geo materials using skills
# Default: false
gameserver.geo.materials.enable = false
#Show collision zone name and skill id for GMs
# Default: false
gameserver.geo.materials.showdetails = false
#Enable geodata shields, for test purpose
# Default: false
gameserver.geo.shields.enable = false
#Enable geodata doors, for test purpose
# Default: false
gameserver.geo.doors.enable = false
# Enable object factory for geo primitives
# Default: true
gameserver.geodata.objectfactory.enabled = false

